Tuesday, June 21, 2011

Assalammualaikum




Assalammualaikum dan selamat sejahtera saya ucapkan.

Selamat datang pada laman blog saya iaitu RIDZUANAIA. Dilaman ini terdapat berbagai maklumat yang saya kongsikan untuk anda berkenaan produk kewangan AIA.
Segala yang saya kongsikan disini adalah hasil dari idea dan kreativiti saya sendiri. Jadi harapan saya agar maklumat berserta mesej yang saya ingin sampaikan dapat anda mudah fahami dan jelas. Jika ada sebarang pertanyaan, saya boleh dihubungi terus melalui cara-cara berikut :

Handphone no: 012 - 679 6379
Email : ridzuan_hafiz@yahoo.com
Facebook : RidzuanAIA
Laman blog : ridzuanaia.blogspot.com

P/s: Selepas tuan-tuan dan puan-puan sudah selesai browse through blog saya, minta jasa baik tuan dan puan untuk luangkan sedikit masa untuk isi feedback form Di Sini . Terimakasih


Kepada semua pembaca Blog RidzuanAIA dan terutamanya pada kawan2 dan policyholder AIA bersama saya,  ingin mengucapkan selamat HariRaya Aidilfitri  Maaf Zahir dan Batin dan selamat bercuti.
Hati-hati semasa memandu pulang ke kampung dan destinasi masing-masing dengan selamat.












2 comments:

Anonymous said...

Servis terbaik dari anda.Bukan produk /jenama sahaja yang akhirnya dinilai,servis agen juga perlu diberi perhatian.Pendapat&Pengalaman peribadi,ianya terbaik dari my previous servicing PRU agent(without "s") !Hats off Wan! :P

MAD11, SHAH ALAM

Ridzuan Hafiz said...

Thankyou for your testimonial en mad11 :) really appreciate it..